جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۱
کد خبر: ۸۴۷۸۱
|
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
به همت فرهنگسرای اندیشه

بیست و چهارمین محفل شعر و ترانه برگزار می‌شود

بیست و چهارمین محفل شعر و ترانه با یادی از شهیدان شیعه نیجریه با عنوان «از خون جون» چهارشنبه ۲ دی در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محفل شعر و ترانه با هدف تکریم و پاسداشت گویش‌ها، آداب و رسوم، سنت‌ها و فرهنگ ایرانی با حضور سعید بیابانکی و اجرای محمود حبیبی کسبی در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

در این محفل ادبی که با یادی از شهیدان شیعه نیجریه با عنوان «از خون جون» برگزار می‌شود، شاعرانی همچون محسن عرب خالقی، احمد بابایی، میلاد عرفان‌پور، محسن رضوانی، سید محمدحسینی و امیر تیموری حضور خواهند داشت.
 
محفل شعر و ترانه چهارشنبه‌های هر هفته با حضور جمعی از دوستداران شعر و ادب از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه برگزار می‌شود و حضور در این جلسات برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

گفتنی است در حملات نظامیان ارتش نیجریه به حسینیه بقیه الله شیعیان و خانه شیخ ابراهیم الزکزکی رهبر جامعه شیعیان این کشور در شهر زاریا در ایالت کادونا صد‌ها تن از شیعیان این کشور شهید و زخمی شدند. 

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات از نحوه برگزاری این جلسات با شماره ۸۸۷۶۶۰۳۰ و ۸۸۷۶۵۵۰۹ تماس بگیرند.
نظر شما